Dumankaya Ritim İstanbul Maltepe Rezidans AVM Ofis Projesi



Dumankaya İnşaat Maltepe’de İstanbul’un ritmini taşıyan bir projeye imza atıyor. İstanbul yeni rezidans, AVM, ofis projesi Ritim İstanbul 863 rezidans konut, 250 adet home ofis, 114 ticari ofis ve 146 mağazadan oluşuyor. Proje kapsamında toplamda 1373 adet bağımsız alan bulunuyor. Adalara karşı eşsiz manzaraya sahip olan Dumankaya Ritim İstanbul’un görkemli lobisi sunulacak residanz hizmetlerinin kalbini oluşturuyor. Projenin giriş katlarında dünya markalarını ağırlayacak çarşı canlı bir alışveriş ortamı yaratırken cafeler, lokantalar konuklarına hizmet sunuyor.

Çarşı üzerindeki home ofisler lobisinden toplantı odalarına çalışma ortamına yeni bir anlayış getiriyor. Eşsiz mimarisiyle ön plana çıkan dış ortamla iç ortam arasındaki sınırları ortadan kaldıran cam tasarıma sahip. Bu tasarım deniz ve adaların günün her anındaki manzarasını Ritim İstanbul’un içine taşıyor. Projede yer alan sosyal alanlar arasında Athletic-o Sports Club 3.500 metrekarelik geniş alanı ve vizyon sahibi eğitmenleriyle modern spor kompleksi anlayışını projeye taşıyor.

Tiyatro sahnesinden sinema salonuna, sergi alanlarından konferans salonlarına kadar olanaklar barındıran kültür merkezi Ritim İstanbul’u sanat ve kültür dünyasıyla buluşturuyor. Rezidans blokların girişlerinde yer alan yüksek tavanlı ve şık lobi alanları, kat bahçelerinin bulunduğu ara katlardaki dinlenme alanları, açık yüzme havuzları, spor ve sağlık merkezi, auto showroom,sauna, jakuzi ve seyir terası projenin dikkat çeken ayrıntılarından. Evlerde yüksek teknoloji kullanılan proje her yere olan ulaşım kolaylığı ve olanaklarıyla ön plana çıkıyor. Ritim İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı’na 15 dakika, Maltepe Deniz Otobüsü’ne 2 km, Kartal – Kadıköy Metrosu’na 150 metre mesafede yer alıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder